Հաճախ տրվող հարցեր
Պատասխան:
Գրանցվելու համար սեղմեք կայքի առաջին էջի մուտքի կոճակը, այնուհետև «գրանցում», լրացրեք պահանջվող մի քանի տվյալներն ու սեղմեք «գրանցվել»: Ձեր էլեկտրոնային հասցեին, որը նաև Ձեր մուտքանունն է, կստանաք նամակ Casadel.am ի կողմից: Անցնելով նամակում նշված հղումով Դուք կակտիվացնեք Ձեր անձնական էջը:
Այո: Բոլոր պատվերները գրանցվում են թե հեռախոսով, թե կայքի միջոցով:
Մեր կայքից գնումներ կատարելը անվտանգ է և ապահով: Ձեր ողջ տեղեկատվությունը պահվում է գաղտնի:
Պատվերը կարող է վերաձևակերպվել կամ չեղարկվել մինչև առաքումը: Այն չեղարկելու կամ վերաձևակերպելու համար անհրաժեշտ է կապվել հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:
Պատվերի կարգավիճակը կարող եք տեսնել Ձեր անձնական էջում, եթե գրանցված եք կայքում:
Հիմնական պատճառ կարող են հանդիսանալ.
- Վճարումը չի կատարվել:
- Պատվերը հնարավոր չէր հաստատել որոշ տեխնիկական խնդիրների պատճառով:
Ցանկացած դեպքում Ձեր գումարը կվերադարձվի (եթե պատվերի գումարն արդեն գանձվել է):
Եթե Դուք ստացել եք նամակ որում ասվում է, որ Ձեր պատվիրած ապրանքը/ները սպառվել են: Սա նշանակում է, որ ապրանքը պատվիրելիս այն գրանցված է եղել պահեստում: Այդուամենայնիվ պատվերը կատարելիս այն արդեն սպառված կամ առաքման ոչ ենթակա է եղել: Հայցում ենք Ձեր ներողամտությունը նմանատիպ հազվադեպ դեպքերի համար, մենք Ձեզ կտեղեկացնենք, եթե տվյալ ապրանքը կրկին հասանելի լինի կայքում:
Խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:
Դուք կարող եք ցանկացած պահի փոխել Ձեր անձնական տվյալները, ներառյալ՝
- Ձեր գաղտնաբառը
- Առաքման հասցեն
- Վճարման եղանակն ու դրան վերաբերող դետալները:
Պարզապես սեղմեք «Խմբագրել» ցանկացած փոփոխություն կատարելու համար: Փոփոխությունը կատարելուց հետո չմոռանաք սեղմել «Պահպանել»: Անձնական էջում կատարված ցանկացած փոփոխություն չի ազդում պատվերի վրա:
Մեր կայքում որևէ բան գտնելը շատ հեշտ է: Պարզապես ուսումնասիրեք կայքի ենթաբաժինները, կամ օգտագործեք “Որոնել” դաշտը:
Զանգահարեք կամ գրեք մեզ: Մեր հաճախորդների սպասարկման կենտրոնը կարձագանքի Ձեր ցանկացած հարցին: