Զամբյուղ

Created with Fabric.js 1.7.22
Created with Fabric.js 1.7.22
0
0

Հաճախ տրվող հարցեր

Պատասխան:

Գրանցվելու համար սեղմեք կայքի առաջին էջի մուտքի կոճակը, այնուհետև «գրանցում», լրացրեք պահանջվող մի քանի տվյալներն ու սեղմեք «գրանցվել»: Ձեր էլեկտրոնային հասցեին, որը նաև Ձեր մուտքանունն է, կստանաք նամակ Casadel.am ի կողմից: Անցնելով նամակում նշված հղումով Դուք կակտիվացնեք Ձեր անձնական էջը:

Այո: Բոլոր պատվերները գրանցվում են թե հեռախոսով, թե կայքի միջոցով:

Մեր կայքից գնումներ կատարելը անվտանգ է և ապահով: Ձեր ողջ տեղեկատվությունը պահվում է գաղտնի: 

Պատվերը կարող է վերաձևակերպվել կամ չեղարկվել մինչև առաքումը: Այն չեղարկելու կամ վերաձևակերպելու համար անհրաժեշտ է կապվել հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:

Պատվերի կարգավիճակը կարող եք տեսնել Ձեր անձնական էջում, եթե գրանցված եք կայքում:

Հիմնական պատճառ կարող են հանդիսանալ.

  • Վճարումը չի կատարվել:
  • Պատվերը հնարավոր չէր հաստատել որոշ տեխնիկական խնդիրների պատճառով:

Ցանկացած դեպքում Ձեր գումարը կվերադարձվի (եթե պատվերի գումարն արդեն գանձվել է):

Եթե Դուք ստացել եք նամակ որում ասվում է, որ Ձեր պատվիրած ապրանքը/ները սպառվել են: Սա նշանակում է, որ ապրանքը պատվիրելիս այն գրանցված է եղել պահեստում: Այդուամենայնիվ պատվերը կատարելիս այն արդեն սպառված կամ առաքման ոչ ենթակա է եղել: Հայցում ենք Ձեր ներողամտությունը նմանատիպ հազվադեպ դեպքերի համար, մենք Ձեզ կտեղեկացնենք, եթե տվյալ ապրանքը կրկին հասանելի լինի կայքում:

Խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:

Դուք կարող եք ցանկացած պահի փոխել Ձեր անձնական տվյալները, ներառյալ՝

  • Ձեր գաղտնաբառը
  • Առաքման հասցեն
  • Վճարման եղանակն ու դրան վերաբերող դետալները:

Պարզապես սեղմեք «Խմբագրել» ցանկացած փոփոխություն կատարելու համար: Փոփոխությունը կատարելուց հետո չմոռանաք սեղմել «Պահպանել»: Անձնական էջում կատարված ցանկացած փոփոխություն չի ազդում պատվերի վրա:

Մեր կայքում որևէ բան գտնելը շատ հեշտ է: Պարզապես ուսումնասիրեք կայքի ենթաբաժինները, կամ օգտագործեք “Որոնել” դաշտը:

Զանգահարեք կամ գրեք մեզ: Մեր հաճախորդների սպասարկման կենտրոնը կարձագանքի Ձեր ցանկացած հարցին: